{{file.name}} |
|
{{file.size}} |
KARRIERPORTÁL ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
és
HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT AZ ADATKEZELÉSHEZ
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Az adatkezelő személye és tevékenysége
A jelen tájékoztatóban meghatározott adatkezelések tekintetében az adatkezelő a Paks II. Atomerőmű Zártkörűen Működő Részvénytársaság (székhely: 7030 Paks, 8803/16 hrsz ; cégjegyzékszám: 17-10-001282; a továbbiakban: Társaság).
Irányadó jogszabályok
Az Adatkezelő a tevékenységét az Európai Unió és Magyarország jogszabályai hatálya alatt végzi. Az adatkezelésre elsősorban az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete vonatkozik (Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről; továbbiakban: GDPR).
KARRIERPORTÁL
Állásajánlatokkal kapcsolatos adatkezelés
A jelen nyilatkozat elfogadásával – a nyilatkozat aláírásával vagy a kapcsolódó jelölőnégyzet bejelölésével – hozzájárulok, hogy a Társaság az általam rendelkezésre bocsátott személyes adatokat a jelen tájékoztatásban foglalt feltételekkel kezelje. A jelen tájékoztatás célja az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (a továbbiakban: GDPR) 13. cikkében foglalt, adatkezelést megelőző tájékoztatási kötelezettség Társaság általi teljesítése.
Az adatkezelés leírása
Az Adatkezelő a Karrieroldalán közzéteszi az aktuálisan elérhető állásajánlatokat, amelyekre az érintettek jelentkezhetnek. Az érintett az oldalon létrehozhatja a felhasználói profilját, amelyen keresztül vagy konkrét pozícióra jelentkezik, vagy egy meghatározott időszakra hozzájárul a személyes adatai kezeléséhez, pozíció megnyílása esetén történő megkeresése céljából.
A felhasználói profilt a Társaság is létrehozhatja, amennyiben az érintett nevét és email-címét megadja.
Amennyiben papír alapon érkezik önéletrajz a Társasághoz, annak tartalmát a Társaság humán szakterülete dolgozza fel, azt követően, hogy az érintett az adatkezeléshez hozzájárult.
A Társaság humánbiztonságért felelős szakterülete a felvételi folyamat során ajánlattételre kiválasztott jelöltre vonatkozóan humánkockázati ellenőrzést végez, amelynek célja, hogy az érintett által önkéntesen esetlegesen megadott korábbi munkáltatói referenciák valóságtartalmát, pontosságát, nyilvánosan elérhető források segítségével (különösen: cégjegyzék, közösségi oldalak) ellenőrizze. A humánbiztonságért felelős szakterület az ehhez elengedhetetlenül szükséges további személyes adatot (születési idő, hely, édesanyja neve) a jelölt kiválasztását követően, az ajánlattételt megelőzően a jelölttől – amennyiben azt korábban nem adta meg önkéntesen – bekérheti. A Társaság humánbiztonságért felelős szakterülete a humánkockázati ellenőrzés keretében a pályázó által megadott referenciaszemélyt megkeresheti, a tőle és/vagy az egyéb módon elért referenciaszemélytől kapott információkat írásban feljegyzi.
A Humán Erőforrás Gazdálkodási Osztály munkavállalójától kapott állásajánlat elfogadását követően a jelölt megadott személyes adatait a Beruházásbiztonsági Osztály munkavállalója a Társasági Telephelyekre történő belépési engedély elkészítése céljából felhasználja.
A kezelt adatok köre
Az érintett neve, címe, e-mail címe, (a humánkockázati ellenőrzési szakaszban bekért születési idő, hely és édesanyja neve), telefonszáma, érdeklődési köre, releváns munkatapasztalata, iskolai végzettsége, nyelvismerete, fizetési igénye, egyéb, az érintettek által megadott, a lehetséges jövőbeni munkaviszony szempontjából releváns információk, az, hogy az érintett honnan értesült az álláshirdetésről.
Az adatkezelés célja
A kiválasztási folyamat lebonyolítása, a humánkockázati ellenőrzés lefolytatása, valamint az állásajánlat elfogadását követően a Társasági Telephelyekre történő belépési engedély elkészítése.
Az adatkezelés jogalapja
A pályázat benyújtásakor és a kiválasztási, valamint humánkockázati ellenőrzési folyamat során az érintett hozzájárulása az adatkezeléshez, az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) 6. cikke (1) bekezdés a) pontja alapján.
A kezelt személyes adatok címzettjei
Az adatokat a Társaság Humán Erőforrás Igazgatóságának, illetve a humánbiztonságért felelős szervezeti egységének e feladatra kijelölt munkatársai, továbbá az e feladatokba bevont harmadik személyek, ismerik meg és kezelik .
Az adatkezelés időtartama
A Társaság törli az adatokat, ha az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok törlését az érintett kéri. A Társaság az adatkezelés kezdetétől számított 1 éven belül minden esetben törli az adatokat.
Az érintett jogai
Érintettként jogosult vagyok arra, kérjem a személyes adataimhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését, továbbá, hogy a fenti hozzájárulásomat bármikor visszavonjam a Társasághoz intézett írásbeli – akár elektronikus levél útján tett – nyilatkozatommal.
A GDPR 13. cikke (2) bekezdése értelmében a hozzájárulásom bármely időpontban történő visszavonása a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét nem érinti.
A Társaság minden adatkezelésére kiterjedő, általános, harmadik személyeknek szóló Adatkezelési Tájékoztatója a Közérdekű/Közzététel menüpontban érhető el, a következő hivatkozáson:
https://paks2.hu/documents/d/guest/adatkezelesi-tajekoztato
Kérdések, jogorvoslati lehetőségek
Érintettként kérdésemmel fordulhatok a Társaság adatvédelmi tisztviselőjéhez, elérhetősége: dpo@paks2.hu
Az adatkezeléssel kapcsolatos panaszommal fordulhatok közvetlenül a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.,; telefon: +36-1-391-1400; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; honlap: www.naih.hu), továbbá jogosult vagyok érintetti jogaim megsértése esetén bírósághoz fordulni.
KARRIERPORTÁL ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
és
HOZZÁJÁRULÓ NYILATKOZAT AZ ADATKEZELÉSHEZ
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
Az adatkezelő személye és tevékenysége
A jelen tájékoztatóban meghatározott adatkezelések tekintetében az adatkezelő a Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zártkörűen Működő Részvénytársaság (székhely: 7030 Paks, 8803/16 hrsz ; cégjegyzékszám: 17-10-001282; a továbbiakban: Társaság).
Irányadó jogszabályok
Az Adatkezelő a tevékenységét az Európai Unió és Magyarország jogszabályai hatálya alatt végzi. Az adatkezelésre elsősorban az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete vonatkozik (Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről; továbbiakban: GDPR).
KARRIERPORTÁL
Állásajánlatokkal kapcsolatos adatkezelés
A jelen nyilatkozat elfogadásával – a nyilatkozat aláírásával vagy a kapcsolódó jelölőnégyzet bejelölésével – hozzájárulok, hogy a Társaság az általam rendelkezésre bocsátott személyes adatokat a jelen tájékoztatásban foglalt feltételekkel kezelje. A jelen tájékoztatás célja az Európai Unió általános adatvédelmi rendelete (a továbbiakban: GDPR) 13. cikkében foglalt, adatkezelést megelőző tájékoztatási kötelezettség Társaság általi teljesítése.
Az adatkezelés leírása
Az Adatkezelő a Karrieroldalán közzéteszi az aktuálisan elérhető állásajánlatokat, amelyekre az érintettek jelentkezhetnek. Az érintett az oldalon létrehozhatja a felhasználói profilját, amelyen keresztül vagy konkrét pozícióra jelentkezik, vagy egy meghatározott időszakra hozzájárul a személyes adatai kezeléséhez, pozíció megnyílása esetén történő megkeresése céljából.
A felhasználói profilt a Társaság is létrehozhatja, amennyiben az érintett nevét és email-címét megadja.
Amennyiben papír alapon érkezik önéletrajz a Társasághoz, annak tartalmát a Társaság humán szakterülete dolgozza fel, azt követően, hogy az érintett az adatkezeléshez hozzájárult.
A Társaság humánbiztonságért felelős szakterülete a felvételi folyamat során ajánlattételre kiválasztott jelöltre vonatkozóan humánkockázati ellenőrzést végez, amelynek célja, hogy az érintett által önkéntesen esetlegesen megadott korábbi munkáltatói referenciák valóságtartalmát, pontosságát, nyilvánosan elérhető források segítségével (különösen: cégjegyzék, közösségi oldalak) ellenőrizze. A humánbiztonságért felelős szakterület az ehhez elengedhetetlenül szükséges további személyes adatot (születési idő, hely, édesanyja neve) a jelölt kiválasztását követően, az ajánlattételt megelőzően a jelölttől – amennyiben azt korábban nem adta meg önkéntesen – bekérheti. A Társaság humánbiztonságért felelős szakterülete a humánkockázati ellenőrzés keretében a pályázó által megadott referenciaszemélyt megkeresheti, a tőle és/vagy az egyéb módon elért referenciaszemélytől kapott információkat írásban feljegyzi.
A Humán Erőforrás Gazdálkodási Osztály munkavállalójától kapott állásajánlat elfogadását követően a jelölt megadott személyes adatait a Beruházásbiztonsági Osztály munkavállalója a Társasági Telephelyekre történő belépési engedély elkészítése céljából felhasználja.
A kezelt adatok köre
Az érintett neve, címe, e-mail címe, (a humánkockázati ellenőrzési szakaszban bekért születési idő, hely és édesanyja neve), telefonszáma, érdeklődési köre, releváns munkatapasztalata, iskolai végzettsége, nyelvismerete, fizetési igénye, egyéb, az érintettek által megadott, a lehetséges jövőbeni munkaviszony szempontjából releváns információk, az, hogy az érintett honnan értesült az álláshirdetésről.
Az adatkezelés célja
A kiválasztási folyamat lebonyolítása, a humánkockázati ellenőrzés lefolytatása, valamint az állásajánlat elfogadását követően a Társasági Telephelyekre történő belépési engedély elkészítése.
Az adatkezelés jogalapja
A pályázat benyújtásakor és a kiválasztási, valamint humánkockázati ellenőrzési folyamat során az érintett hozzájárulása az adatkezeléshez, az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendelete (GDPR) 6. cikke (1) bekezdés a) pontja alapján.
A kezelt személyes adatok címzettjei
Az adatokat a Társaság Humán Erőforrás Igazgatóságának, illetve a humánbiztonságért felelős szervezeti egységének e feladatra kijelölt munkatársai, továbbá az e feladatokba bevont harmadik személyek, ismerik meg és kezelik.
Az adatkezelés időtartama
A Társaság törli az adatokat, ha az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok törlését az érintett kéri. A Társaság az adatkezelés kezdetétől számított 1 éven belül minden esetben törli az adatokat.
Az érintett jogai
Érintettként jogosult vagyok arra, kérjem a személyes adataimhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését, továbbá, hogy a fenti hozzájárulásomat bármikor visszavonjam a Társasághoz intézett írásbeli – akár elektronikus levél útján tett – nyilatkozatommal.
A GDPR 13. cikke (2) bekezdése értelmében a hozzájárulásom bármely időpontban történő visszavonása a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét nem érinti.
A Társaság minden adatkezelésére kiterjedő, általános, harmadik személyeknek szóló Adatkezelési Tájékoztatója a Közérdekű/Közzététel menüpontban érhető el, a következő hivatkozáson:
https://paks2.hu/documents/d/guest/adatkezelesi-tajekoztato
Kérdések, jogorvoslati lehetőségek
Érintettként kérdésemmel fordulhatok a Társaság adatvédelmi tisztviselőjéhez, elérhetősége: dpo@paks2.hu.
Az adatkezeléssel kapcsolatos panaszommal fordulhatok közvetlenül a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.; telefon: +36-1-391-1400; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu; honlap: www.naih.hu), továbbá jogosult vagyok érintetti jogaim megsértése esetén bírósághoz fordulni.